مازیار توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: می خواهم در این دوره به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر به مردم خدمت کنم اما ظاهرا' سایر اعضای شورای شهر به دلیل معلولیت من با این موضوع مخالف هستند.
این جوان روشندل منتخب مردم شهر بیجار با بیش از سه هزار و 800 رای به عنوان عضو شورای پنجم راهی ساختمان شورای اسلامی شهر شد و توانست بیشترین رای این شهر را به خود اختصاص دهد.
وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت جسمی اش نیاز به یک نفر منشی همراه دارد و منتخبین شورای پنجم با این تقاضای وی نیز موافقت نکردند.
او با تکذیب خبر برخورد او با دست فروشان که در فضای مجازی منتشر شده گفت: جای تاسف دارد در اولین روز بعد از انتخابات، برخی از افراد خبرهای کذب را درباره تصمیم های وی منتشر می کنند.
وی اضافه کرد: این تصمیم گیری با نظر و پیشنهاد سایر اعضا انجام می شود اما برنامه اصلی شهر ساماندهی دست فروشان در یک مکان مناسب است.
توکلی با اشاره به ضرورت راه اندازی پارک تعطیل شده سراب و جلوگیری از تخریب بیشتر آن که چند ماه بیشتر فعال نبوده گفت: در نظر دارد به هر طریق ممکن، تا فصل تابستان این پارک موزیکال مجددا راه اندازی شود.
وی در خصوص سایر طرح های عمرانی در شهر نیز افزود: تا تعیین تکلیف وضعیت بوستان شاهد، الغدیر و چند طرح نیمه تمام دیگر از شروع پروژه های دیگر خودداری خواهد کرد.
وی اضافه کرد: اولین اقدام اعضای شورای دوره پنجم در راستای شفاف سازی درآمد و هزینه در شهرداری نظارت بر درآمدها خواهد بود.
شورای اسلامی شهر بیجار دارای هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل است.
بیجار در 145 کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7350/ 3020
**خبرنگار: سیدباقر سبحانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.