مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: چهار هزار و ۶۶۱ فقره تسهیلات در سال گذشته به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، فردین قیصری با بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه است، عنوان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد برای کمک به اشتغال، درمان، جهیزیه، تحصیل، مسکن و رفع مشکلات و نیازمندی‌های مختلف خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می شود.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توسط کمیته امداد و با  اخذ مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تحقق سیاست های بانکداری اسلامی و همچنین  پرداخت تسهیلات به نیازمندان تاسیس شده است.

قیصری اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم اکنون با اتصال به شبکه ی شتاب و تبادلات بانکی آمادگی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان خود را دارد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان  با بیان اینکه چهار هزار و ۶۶۱ فقره تسهیلات در سال گذشته به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان پرداخت شد، افزود:  سه هزار و ۹۱۹ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۹ میلیارد تومان  مربوط به کارگشایی  و  ۷۴۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز مربوط به تسهیلات اشتغال بوده است.

وی در ادامه گفت: یکی از برنامه ها و اهداف تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمک به نیازمندان با استفاده از سپرده گذاری خیران است که بر این اساس خیران می توانند با سپرده گذاری و انجام عملیات بانکی خود در این صندوق در این کار خیر مشارکت کنند و با حفظ سرمایه اصلی خود به رفع مشکلات مختلف نیازمندان کمک کنند.

قیصری افزود: تلاش می شود با ظرفیت ها و زمینه ای که کمیته امداد توسط این صندوق فراهم کرده است بخشی از مشکلات و نیازمندی های اقشار محروم استان رفع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.