به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد حسین رجبی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده های بی بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در روستای دگاگا از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد اظهار کرد: مردم کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس با پاسداری از مرزهای کشور نشان دادند که به نظام و انقلاب اسلامی خود علاقمند و وفادار هستند و همین امر وظیفه مسئولان نظام را در خدمتگزاری بیشتر به آنها سنگین تر کرده است.
وی ادامه داد: مردم این شهرستان، مردمانی مرزدار، غیور و انقلابی هستند که در تمامی صحنه های مهم کشور حضوری گسترده و پرشور داشته اند و با تقدیم بیش از 400 شهید گلگون کفن این ادعا را به اثبات رسانیده اند.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، خدمتگزاری به مردم را یک ضرورت دانست و گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم وظیفه ذاتی و مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی به انتخابات پیش روی کشور اشاره کرد و افزود: ملت ایران در روز جمعه 29 اردیبهشت آزمون بزرگی در پیش دارند و بدون شک حضور گسترده در این آزمون، باعث عزت و سربلندی ملت ایران در جهان خواهد شد.
وی اضافه کرد: حضور در انتخابات وظیفه ای دینی، شرعی، قانونی و همگانی است و بر تک تک افراد جامعه واجب و ضروری است در این انتخابات شرکت کند و سرنوشت کشور را با رای های خود تعیین کرده و از دخالت های بی مورد دشمنان جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: روستای دگاگا روستایی بزرگ در بخش مرکزی شهرستان سروآباد است که از امکانات قابل قبولی برخوردار است و مشکلاتی نیز در حوزه اشتغال دارد که امیدواریم در ماموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت مسئولان دولتی، مردم روستا و با پیگیری های سپاه پاسداران این مشکل برطرف شود.
وی اضافه کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا مشکل اشتغال در روستای دگاگا برطرف شود و در سخنانی که با دهیار و شورای اسلامی این روستا انجام دادیم این قول را به آنها دادیم که در راستای رفع مشکل بیکاری در این روستا فعالیت کنیم.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با اقلیم کردستان کشور عراق دارد.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.