علی مفاخری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت را یک ضرورت بیان کرد و افزود: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات باعث اقتدار و مشروعیت در عرصه داخلی و بین المللی خواهد شد.
وی ادامه داد: آنچه که تا به امروز باعث صلابت، ایستادگی و قدرت انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان شده است، حضور همیشه در صحنه ملت ایران به ویژه در صحنه انتخابات بوده است.
فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد: حضور گسترده ملت ایران در انتخابات نشان دهنده همبستگی ملی است و این مهم می تواند نظام و انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه کند.
وی اظهار کرد: آنچه که دشمنان ما از آن نفع و سود می برند، تفرقه و اختلاف است ولی حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات باعث تقویت وحدت و اتحاد شده و تهدیدات دشمنان را خنثی و بی اثر می کند.
وی برگزاری انتخابات را حق مردم دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالاری دینی است که در این نظام برگزاری انتخابات و احترام به آرای مردم یک قانون و یک اصل است.
مفاخری، قدرت اصلی انقلاب اسلامی را ملت ایران عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه وحدت و اتحاد ملت ایران و با رهبری های معمار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و آنچه که تاکنون باعث تداوم این انقلاب شده، حضور مردم در تمامی صحنه های مختلف آن بوده است.
وی در پایان مردم را به حضور پرشور در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت دعوت کرد و افزود: انتخابات آزمون بزرگ ملت ایران در برابر چشمان تمام جهانیان است و بدون تردید حضور پرشور و حداکثری ملت ایران در این انتخابات باعث عزت و عظمت پیش از پیش آنها در جهان خواهد شد.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
آرای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 382 شعبه اخذ رای جمع آوری می شود که از این تعداد 518 شعبه اخذ رای در شهرها و 864 شعبه نیز در روستاها مستقر می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با اقلیم کردستان کشور عراق دارد.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.