به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان در سنندج افزود: انتخابات از صحنه‌های آزمایش یک ملت و حمایت ملت از نظام جمهوری اسلامی است و همه موظف به شرکت در این عرصه سیاسی بزرگ هستند.
وی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند و پیش‌بینی می‌شود در این دوره از انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم باشیم و بدون شک دنیا از این حضور حداکثری غافلگیر خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم عزت و افتخار به ارمغان آورده است و قطعا مردم نیز پشتیبان نظام خواهند بود.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: باید به یمن این ماه مبارک و در ایام انتخابات فضای رفاقت، برادری و فضای معنوی در جامعه حاکم شده و استقبال از ماه مبارک رمضان به نحو مطلوب صورت گیرد.
آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی اظهار کرد: با توجه به مناسباتی که در ایام ماه رمضان در پیش داریم همه مسئولان با مشارکت مردم باید این مناسبات را پیش ببرند
وی شرکت مردم در روز جهانی قدس را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: باید همچون سال های قبل و حتی باشکوهتر در این روز بزرگ شرکت کرده و دشمنان را مایوس تر و ناامید تر از گذشته کنیم.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، این سازمان برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده که اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان از جمله این برنامه‌ها است.
حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه اعزام مبلغ به منظور ترویج و تبلیغ ارزش‌های دینی و اسلامی در سطح استان انجام می‌گیرد، افزود: این سازمان مبلغان شیعه و سنی را در این ماه مبارک به مناطق مختلف استان اعزام خواهد کرد.
وی برگزاری 25 دوره آموزشی پایه قرآن کریم برای قرآن ‌آموزان، برگزاری 30 محفل قرآنی در 30 مسجد و 10 شهر استان و همچنین برگزاری محفل جزء‌ خوانی در مساجد به ویژه در نایسر سنندج را ازجمله برنامه های این سازمان برای ماه رمضان عنوان کرد.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: دعوت از اساتید تفسیر قرآن کریم و هماهنگی برای برگزاری سه مراسم طلایه‌داران تبلیغ قبل از ایام ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.