به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مصطفی نجفیان در این بازدید اقدامات، فعالیت ها و دستاوردهای شرکت توزیع نیروی برق استان در طی سال های 92 تا 95 در شاخص های مختلف را تشریح کرد.
وی با بیان اینکه در طول این سال ها شرکت توزیع برق استان در شاخص های مختلف با رشد قابل توجهی روبرو شده است افزود: برق رسانی به تمامی روستاهای بالای 10 خانوار، راه اندازی نیروگاه های انرژی خورشیدی و بادی در استان، کاهش تلفات و کاهش خاموشی و همچنین افزایش مشترکان برق از جمله دستاوردهای این شرکت در این چهار سال بوده است.
رئیس خبرگزاری مرکز سنندج نیز در این بازدید به ارائه توضیحاتی در مورد امکانات، وضعیت نیروهای انسانی و نحوه کار خبرگزاری ایرنا پرداخت.
مسعود احمدی گفت: خبرگزاری ایرنا نقش بسیار مهمی در انتشار و بازتاب اخبار استان دارد و در این زمینه نیازمند همکاری و تعامل بیشتر مسئولان است.
وی اضافه کرد: خبرگزاری ایرنا با بازتاب اخبار، مصاحبه، گزارش خبری و گزارش های تصویری درصدد است تا توانمندی ها و قابلیت های استان را در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را در سطح منطقه ای، ملی و حتی بین المللی به مخاطبان عرضه کند.
مشروح این مصاحبه بزودی در سایت خبرگزاری ایرنا منتشر می شود.
7348/3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.