به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس این بیانیه که در فضای مجازی سقز منتشر شده، از همشهریان خواسته شده که نباید به نامزدهایی که مطالبات مردم را قبول ندارند و جایگاه مردم، نهادهای مدنی و همچنین توسعه سیاسی و فرهنگی برایشان بی اهمیت است، اجازه ورود به شورا را بدهند.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: انتخابات شورا که از آن به عنوان یکی از ابزارهای مشارکت مردم در سرنوشت خود و معاونت در اداره شهر تعریف شده است و نتیجه‌ی انتخاب آن سرنوشت آبادانی یک شهر را تعیین می‌کند، باید با حساسیت دنبال شود.
همچنین در بخشی از بیانیه از مردم درخواست شده است، در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور گسترده داشته باشند.
در بخشی دیگر از این بیانیه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، آمده است که انتخاب دکتر حسن روحانی از نامزدهای ریاست جمهوری، انتخاب بین پیشرفت و ویرانی و انتخاب بین توسعه و عدم توسعه یافتگی است.
همچنین علی دستان زند، مسئول جبهه تدبیر و توسعه در استان کردستان هم با ارسال بیانیه ای برای یکی از کانال های خبری محلی در فضای مجازی آورده است که در انتخابات شورای اسلامی شهر سقز و دیگر شهرهای استان کردستان، از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی سقز با حضور 100 نامزد همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.