به گزارش ایرنا، جلال جلالی زاده روز شنبه با حضور در جمع اصلاح طلبان شهرستان کامیاران افزود: این شهرستان در طول ادوار تاریخ همیشه مهد دموکراسی بوده است.
وی به شعور سیاسی و درک مردم استان از دمکراسی اشاره و اظهار کرد: اینکه امروز یک اصول گرا و یک اصلاح طلب در دفاع از آقای روحانی سخن بر زبان می آورند نشان از درک مردم از دموکراسی است.
جلالی زاده با بیان اینکه هدف تمامی جناح ها ایجاد وحدت برای رسیدن به اهداف استان است اضافه کرد: این همان چیزی است که برای توسعه استان مهم و باید بیش از هر چیز روی آن تمرکز شود.
وی ایجاد فضای گفت و گو و آزادی بیان را برای حل مشکلاتمان لازم و ضروری دانست و گفت: باید با رای درست و متفکرانه آینده کشورمان ایران را شکوفا کنیم.
جلالی زاده با اشاره به اینکه برجام بزرگترین دست آورد دولت یازدهم است افزود: نتیجه این تلاش دولت تدبیر و امید ایجاد امنیت و آرامش در جامعه و فضای کسب و کار بوده است.
رئیس ستاد روحانی در استان کردستان اظهار کرد: طرح بیمه سلامت که در دولت یازدهم اجرا شد از کارهایی بود که توانست تمام جامعه را پوشش دهد.
وی با بیان اینکه نارضایتی در بخشی از مدیریت استان نیز وجود دارد اضافه کرد: در دولت دوازدهم با ریاست دکتر روحانی تغییرات اساسی در مدیریت کلان استان صورت خواهد گرفت.
جلالی زاده گفت: با رای بالای اهالیکردستان می توان مطالبات استان را بهتر و با قدرت بیشتر پیگیری کرد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
خبرنگار: ژاله گرگانی/**تنظیم کننده: مسعود احمدی** انتشار: شهریار حیدری فر
7349/1904/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.