به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان محمدحسین محمدی افزود: به دلیل رانش زمین عصر روز جمعه خط انتقال 350 میلی متری آب شرب شهرک سعدی در شهر سنندج دچار شکستگی شد و منجر به قطع آب ساکنان مناطق شهرک سعدی، شالمان و بخشی از جام جم شد.
وی اظهار کرد: پس از ساعت ها تلاش پرسنل اتفاقات آبفا سنندج، شکستگی لوله منطقه شهرک سعدی ترمیم و به زودی جریان آب برقرار خواهد شد.
وی ادامه داد: پس از این اتفاق بلافاصله اکیپ امداد و حوادث در محل حادثه حضور یافتند و عملیات ترمیم و بازسازی شکستگی آغاز شد، اما به دلیل اینکه شکستگی لوله در 2 نقطه رخ داده بود و نیز به دلیل صعوبت کار مسیر، عملیات ترمیم خط مذکور به طول انجامید.
وی افزود: سرانجام مشکل پس از یک شبانه روز تلاش پرسنل اتفاقات آب رفع شد و طی ساعات آینده با پرشدن مجدد مخازن آب این مناطق برقرار خواهد شد.
وی به دلیل قطعی آب مشترکان این نواحی از ساکنان آنها عذرخواهی کرد. هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری استان زیر پوشش آب و فاضلاب استان کردستان قرار دارند.
سالانه 107 میلیون متر مکعب آب شرب در کردستان تولید می شود. در حال حاضر 319 هزار و 898 اشتراک آب و فاضلاب در استان وجود دارد.
در حال حاضر جمعیت شهری زیر پوشش خدمات شرکت آبفا استان کردستان، یک میلیون و 68 هزار و 575 نفر است.
7352/6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.