به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، اردوی تیم ملی جودو نوجوانان با حضور 35 ورزشکار از سراسر کشور به مدت هشت روز در ایلام برگزار می شود.
کاوان مجیدی جودوکار مریوانی با دعوت کادر فنی فدراسیون از روز پنجشنبه 21 اردیبهشت در اردوی تیم ملی نوجوانان کشور حضور بافت.
این ورزشکار کردستانی در قالب تیم ملی نوجوانان کشور در سومین دوره تورنمنت بین المللی سراب که اوایل اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد توانست در وزن منهای 60 کیلوگرم نشان برنز را کسب کند.
اردوی تیم ملی نوجوانان کشور، روزهای 21 تا 28 اردیبهشت در استان ایلام برگزار می شود.

** ورزشکار سنندجی به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی عازم بازی های اسلامی شد
فردین محمدزاده ورزشکار سنندجی به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی، بامداد روز شنبه 23 اردیبهشت، عازم بازی های کشورهای اسلامی باکو شد.
محمدزاده قهرمان اسبق و مربی باسابقه سنندجی، هدایت و مربیگری تیم ملی دوومیدانی ایران در بازی های کشورهای اسلامی باکو را بر عهده دارد.
وی در دوران ورزشی خود عناوین مختلف را در میادین کشوری و بین المللی کسب کرده است و در امر مربیگری نیز یکی از فعالان و دانش آموختگان ایران در این بخش به شمار می رود.
تیم ملی کشورمان با 10 دونده در بخش مردان و زنان به این رقابت ها اعزام شدند و سه مربی نیز کاروان ایران را همراهی می کنند.
تیم ملی ایران، رقابت های خود را از روز سه شنبه 26 اردیبهشت در مواد پرتاب دیسک، دوو 100متر زنان و مردان آغاز می کند.
بازی های کشورهای اسلامی باکو در 18 رشته ورزشی برگزار می شود و ایران در این دوره در رشته های تیراندازی، تنیس، تنیس روی میز، تکواندو، ووشو، کاراته، زورخانه، شنا، شیرجه و واترپلو، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی، والیبال، بوکس، جودو، ژیمناستیک و دوومیدانی دارای نماینده است.

** صعود پر افتخار تیم فوتسال پیروزی کامیاران به رقابت های لیگ برتر
تیم فوتسال پیروزی کامیاران در هفته پنجم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور با پیروزی مقابل آساره اندیمشک صعود خود را به رقابت های لیگ برتر کشور قطعی کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در دور نهایی مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور هشت تیم از باشگاه های مختلف کشور حضور دارند و برای صعود به رقابت های لیگ برتر رقابت می کنند.
رضا باجلانی افزود: تیم پیروزی کامیاران روز جمعه 22 اردیبهشت، در خانه با نتیجه پُرگل 5 بر 3 آساره اندیمشک را شکست داد و با کسب سه امتیاز این بازی به لیگ برتر کشور سعود کرد.
وی با بیان اینکه تیم پیروزی کامیاران مقتدرانه و با پیروزی در تمام بازی های خود به لیگ برتر راه یافته است اظهار کرد: این تیم با انجام 5 بازی و کسب 15 امتیاز صعودی ارزشمندی داشت است.
به گزارش ایرنا، در این رقابت ها تیم های مس رفسنجان، پیروزی کامیاران، کوثر فسا، آساره اندیمشک، کوهدشت لرستان، نفت امیدیه، علوان رامهرمز و بالان صنعت قشم حضور دارند.
در پایان این رقابت ها 2 تیم به مسابقات فوتسال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور صعود خواهد کرد.
فاطمه بیگدلی، سمیرا محمدپور، ملکه یوسفی، هانا حنیفه، طاهره شکری، سلما نوری، ندا تابعی، معصومه منتشلو، عذرا امینی، محدثه محمدی، الهام تقی نیا، پرستو پرویزی و فرشته بابایی در ترکیب تیم پیروزی کامیاران قرار دارند.
نماینده استان کردستان به سرمربیگری فاطمه شریف در این رقابت ها حضور دارد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/ژاله گرگانی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.