مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جشنواره نشاط و امید شهرستان دیواندره گفت: جشنواره‌های نشاط و امید در سطح استان در راستای احیای فرهنگ غنی مردم در کردستان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی  افزود: با توجه به فرهنگی اعلام کردن استان کردستان از سوی مقام معظم رهبری باید در این راستا با توان مضاعف برای انجام آن گام برداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: دستگاه ورزش و جوانان جشنواره های نشاط و امید را به جهت احیاء فرهنگ غنی مردم کردستان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح استان راه اندازی کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از حضور باشکوه مردم و جوانان شهرستان دیواندره در جشنواره ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور حداکثری مردم و جوانان در این چنین جشنواره ها، مسئولین استان را به ادامه و اجرای برنامه های فرهنگی دلگرم می کنند.

جولایی به تسریع در روند استخر سرپوشیده نیمه تمام دیواندره اشاره کرد و گفت: این پروژه مهم در سال جاری با پیگیری های لازم از طریق بخش خصوصی یا اعتبارات دولتی به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: در طول 3 سال گذشته در استان کردستان 140 پروژه نیمه تمام وجود داشت که تاکنون توانستیم با جذب اعتبارات و مساعدت های مسئولان ارشد استان 90 طرح را افتتاح کنیم.

جولایی گفت: در سال های گذشته بیشتر جانمایی سالن های ورزشی به صورت کارشناسی و فنی اجرا نشده است که می توان به احداث سالن زورخانه ایی در شهر زرینه اشاره کرد.

جولایی تصریح کرد: در صورت اتمام پروژه های ورزشی در سطح استان با توجه به پتانسیل های خوب دیواندره طرح های مهم برای این شهرستان به صورت کارشناسی در نظر گرفته خواهد شد.  

وی در پایان گفت: دولت توان خود را جهت ایجاد تحرک و پویایی در بین جوانان صرف خواهد کرد و اداره کل ورزش و جوانان در همین راستا در 10 شهرستان جشنواره نشاط و امید برگزار می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.