مدیر کل ورزش و جوانان استان در دیدار مدیران لاستیک بارز کردستان گفت: ورزش کردستان نیازمند حمایت جدی بخش خصوصی است و در سال جاری بخشودگی مالیاتی دولت انگیزه را برای حضور بخش خصوصی فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی اظهار داشت: ورزش کردستان در حال حاضر نیازمند حمایت و ورود بخش خصوصی به این حوزه است.

وی تصریح کرد: کارخانجات و واحد صنعتی تولیدی در استان اگر در راستای حمایت و کمک به ورزش گام بردارند می توانیم شاهد رشد و توسعه ورزش قهرمانی و لیگ های کشوری باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه گفت: در کشور استان های کلان با حمایت بخش خصوصی و خیرین تیم های ورزشی بدون استفاده از منابع و امکانات دولتی در بخش قهرمانی فعالیت می کنند و می توان گفت یار و حامی دستگاه ورزش و جوانان به شمار می روند.

جولایی به بخشودگی مالیاتی دولت در سال جاری اشاره کرد و گفت: این موضوع کار پسندیده بود که برای حمایت کنندگان از تیم های ورزشی ایجاد شد.

وی اظهار داشت: کارخانجات و واحد صنعتی تولیدی در صورت حمایت از تیم های ورزشی با تائید اداره کل ورزش و جوانان کردستان، شامل بخشودگی مالیاتی خواهند شد.

جولایی در پایان عنوان کرد: انتظار می رود با توجه به نظر مساعد مدیران لاستیک بارز کردستان بعد از رسیدن به سود دهی از تیم های ورزشی و ورزش استان حمایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.