درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید سنندج امروز چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کردستان در آیین بهره‌برداری از این طرح گفت: این درمانگاه تخصصی در 300 متر مربع با 10 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

سیامک واحدی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید در راستای اجرای طرح تحول سلامت احداث شده است، افزود: هم اکنون در این بیمارستان 12 پزشک فوق تخصص و 30 پزشک متخصص به بیماران در بخش های مختلف ارائه خدمات می دهند.

همچنین خوابگاه پسرانه 300 نفره 22 گولان در دو طبقه با 3600 متر زیر بنا همراه با تجهیزات استاندارد افتتاح و برای این خوابگاه 9 میلیارد تومان هزینه شده است.

در این سفر، پنج پروژه بخش آموزش شامل سالن امتحانات دانشکده پزشکی، سالن امتحانات دانشکده بهداشت، سالن مهارت‌های بالینی دانشکده پزشکی و آزمایشگاه و مرکز مهارت‌های بالینی دانشکده پیراپزشکی و مرکز سلامت به بهره برداری می رسد.

در حوزه پژوهش نیز پژوهشکده سلامت و در بخش درمان هم کلینیک ویژه بانه، درمانگاه، سایت اداری و ورودی مرکز پزشکی توحید بهره برداری می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.