به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش رخزادی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی جهت نظارت جامع بر تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر در سنندج افزود: این اکیپ ها در کمترین زمان ممکن نسبت به جمع آوری بنرهای غیرمجاز، پوسترهای تبلیغاتی و همچنین امحاء شعار نویسی اقدام خواهند کرد.
وی اظهار کرد: در راستای حفظ شور و اشتیاق انتخابات، باید آموزش ها و تذکرات لازم به اکیپ های جمع آوری تبلیغات غیرمجاز داده شود.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: سازمان زیبا سازی با برنامه ریزی لازم نقاط مختلفی را در سطح شهر و نواحی منفصل شهری تدارک دیده است و بصورت عادلانه فضاهای شهری در اختیار کاندیداهای شورای شهر برای تبلیغات قرار داده می شود.
وی افزود: اکیپ های جمع آوری تبلیغات غیرمجاز بصورت شبانه روزی در سطح شهر در ایام تبلیغات فعالیت می کنند و مدیران مناطق نیز باید در این ایام نظارت لازم را بر عملکرد این اکیپ ها داشته باشند.
رخزادی ادامه داد: خودروی مجهز به کارواش جهت شستشوی جداره دیوارهایی که بر روی آن پوستر چسپیده شده و همچنین تهیه رنگ مناسب برای امحاء شعار نویسی در اختیار اکیپ های جمع آوری کننده تبلیغات غیرمجاز قرار داده خواهد شد.
وی بیان کرد: امحاء شعار نویسی بوسیله رنگ باعث می شود که چهره بسیار نا زیبایی در معابر اصلی بوجود آورد که باید نیروهای که نسبت به امحاء این شعارها اقدام می کنند با مهارت و زیبایی خاصی نسبت به امحاء این شعارها اقدام کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: نیروهای این شهرداری در جریان برگزاری انتخابات تعامل و همکاری لازم با نامزدهای انتخاباتی شورای شهر دارند و امید می رود طرفداران نامزدهای انتخاباتی هم با تعامل دوسویه موجبات برگزاری انتخابات پرشور را فراهم آورند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت بصورت همزمان برگزار می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.