به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رسول شیخی زاده روز سه شنبه در نشست با کارکنان کمیته امداد امام(ره) شهرستان سروآباد افزود: اشتغال مهمترین برنامه این نهاد برای مددجویان تحت حمایت است و با حمایت از مددجویان کارآفرین و بر اساس شرایط هر منطقه در راستای کاهش نرخ بیکاری جامعه تلاش می شود.
وی گفت: مستعد بودن و استعداد سنجی شغلی میان مددجویان تحت حمایت نخستین مرحله فراهم کردن زمینه اشتغال است و در این مرحله افرادی که توانایی، استعداد و زمینه اجرای طرح اشتغال را دارند شناسایی می شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در ادامه با بیان اینکه مرحله بعدی، اشتغال وآموزش شغلی افراد تحت حمایت است، اظهار کرد: در این مرحله، مددجویان شناسایی شده از طریق دوره های آموزشی کوتاه و بلند مدت آموزش شغلی داده می شوند.
وی افزود: اولویت کاری این نهاد تلاش در راستای توانمندی مددجویان است که برای رسیدن به این هدف همکاری حوزه های مختلف و استفاده از ظرفیت های داخلی و بیرونی این نهاد ضروری است.
شیخی زاده بیان کرد: تلاش می کنیم توانمندسازی مددجویان به معنای واقعی ایجاد شود و این امر با استفاده از ایجاد اشتغال مولد و پایدار میسر خواهد شد.
هم اکنون 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.