به گزارش خبرنگار ایرنا کامل گلباغی روز سه شبنه در جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سنندج افزود: کلاس‌های اوقات فراغت در سطح تمامی کانون‌های مساجد استان دایر می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند از این ظرفیت برای پر کردن اوقات فراغت فرزندانشان بهره بگیرند.
وی با تاکید بر نیازسنجی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: استفاده از حداکثر ظرفیت کانون‌های مساجد در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مورد توجه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت است.
مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: تعدادی از فعالیت های کانون ها تکراری است و برای نوجوانان جذابیت ندارد که لازم است در کنار کلاس های قرآن و معارف اسلامی به این مهم نیز پرداخته شود.
وی در ادامه به برنامه های پیش بینی شده برای ماه رمضان اشاره کرد و افزود: برنامه های قرآنی زیادی همچون طرح ربیع القرآن، طرح قرآنی 1451، تفسیر جزء پنج، برگزاری محافل قرآنی و جزء خوانی برای کانون های مساجد در ماه رمضان پیش بینی شده که همزمان با آغاز این ماه مبارک در سطح کانون های مساجد استان اجرا می شود.
کارشناس فرهنگی هنری دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز گفت: پیش بینی می شود 20 هزار نفر در کلاس های اوقات فراغت سال جاری کانون های مساجد استان شرکت کنند.
رحمان غریبی افزود: کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، حفظ، قرائت، اذان، تفسیر، معارف اسلامی و کامپیوتر از جمله کلاس‌هایی است که برای پر کردن اوقات فراغت اعضای کانون‌های مساجد استان در نظر گرفته شده است.
هم اکنون 523 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان فعال بوده و قرار است در سال جاری این تعداد به 643 باب افزایش پیدا کند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.