فرماندار سنندج در دومین جلسه شورای اداری که امروز در سالن جلسات فرمانداری سنندج برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات شهر و روستا و رئیس جمهور نزدیک است گفت: باید شرایط برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیم زارعی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به مردم افزود: لازم است در این راستا آگاهی بخشی بیشتری داده شود تا مشارکت بیشتری نسبت به دوره های قبل وجود داشته باشد.

وی با بیان تأثیر شوراها ی شهر و روستا خاطر نشان کرد: شوراهای شهر و روستاها کارهای فرهنگی، اجتماعی، و سیاسی و اقتصادی را بر عهده خواهند داشت بنابراین این انتخابات نیز با جدیت اجرا و نظارت گردد.

فرماندار با تاکید بر اینکه باید به برنامه های افراد داوطلب رأی داد گفت: افراد کاندیدا نباید افراد دیگر را تخریب کنند چراکه با آموزه های دینی و ملی سازگاری ندارند و به توسعه ی شهر و روستا بیشتر توجه داشته باشند.

زارعی با بیان اینکه انتخابات شهر و روستا و رئیس جمهور نزدیک است افزود: بایدشرایط برای حضورحداکثری مردم فراهم گردد.

وی به همکاری ادارات در اجرای انتخابات تأکید کرد و گفت: مدیران امکانات را در اختیار افراد ستاد انتخاباتی قرار دهند تا انتخابات باشکوهی برگزار شود.

فرماندار به بی طرفی کامل مجریان و ناظران در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران و مجریان و ناظران باید شرایط را برای انتخابات سالم فراهم نمایند.

زارعی با بیان اینکه دستگاههای اجرایی خدمات رسان باید آمادگی کامل داشته باشند گفت: این افراد برای رفع مشکلات احتمالی بایددر محل اخذ شعبه ی رأی حضور داشته باشند.

وی با تاکید برحفظ اراضی ملی افزود: شهرداری ها و شورای حفاظت از اراضی ملی از  هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه ی شهرها جلوگیری نمایند.

زارعی اظهار داشت: ادارات باید پروژه های پیشنهادی کمیته برنامه ریزی را در اولویت کاری قرار دهند و به فرمانداری اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.