به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه دوشنبه طی آیینی ستاد مرکزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بانه آغاز بکار کرد.
در این آئین هادی شجاعی به عنوان رئیس ستاد مرکزی، لقمان قادرزاده به عنوان قائم مقام و طاهر رسولی معاون هماهنگ کننده ستاد این نامزد انتخاباتی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شدند.
رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در این ایین خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: مردم کردستان مانند دیگر اقوام ایرانی در بخشی از این کشور پهناور زندگی می کنند و درد مشترکی با دیگر اقوام ایران دارند.
هادی شجاعی افزود: مردم کردستان که در جامعه ایرانی و اسلامی قرار دارند تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد فضای ناسالم بکار می گیرند و خود را با عقلانیت سیاسی پیوند می دهند.
وی با اشاره به دو قطبی که در فضای انتخابات ایجاد می شود، اظهار کرد: ممکن است این روند گفتمان در فضای عاطفی فعلی ایران نتیجه مثبت داشته باشد اما با شکل گیری فضای عقلانی این روند با شکست مواجه می شود.
وی گفت: فضای سالم انتخابات زمانی شکل می گیرد که مردم با آگاهی کاندیداها را نقد و بررسی می کنند و کاندیدای مورد نظر را با آگاهی انتخاب کنند.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

** راه اندازی ستاد قالیباف در سقز
ستاد دکتر محمد باقر قالیباف از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در میدان آزادی سقز راه اندازی شد.
عطاا..امینی از فعالان سیاسی سقز در این ایین با اشاره به مشارکت 72 درصدی مردم کردستان در انتخابات سال 92 گفت: دولت به اندازه مشارکت مردم کردستان به این استان توجه نکرده است.
وی با عنوان اینکه اقتصاد کردستان بر مبنای کشاورزی است از استفاده نشدن 90 درصدی آبهای استان توسط کشاورزان انتقاد کرد و ادامه داد:با مدیریت صحیح 10 سد استان می توان اشتغال زیادی با استفاده از ظرفیت کشاورزی ایجاد کرد.
یکی از فعالان سیاسی دیگر استان کردستان در این آئین در سخنانی، با اشاره به محروم بودن استان کردستان گفت: توجه به بحث توریسم درمانی در سقز و راه اندازی منطقه آزاد تجاری می توانست در دستور کار دولت روحانی قرار بگیرد که مورد بی توجهی واقع شد.
قاسم ابراهیم پور افزود:دکتر قالیباف با داشتن کارنامه 12 ساله درخشان در شهرداری تهران که ده ها هزار شغل ایجاد کرده است، برای ایجاد پنج میلیون شغل در کشور و بیمه کردن زنان خانه دار برنامه های گسترده ای دارد.
7469/6108
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده:
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.