به گزارش ایرنا آیت الله حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مریوان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: قرآن راهنمای زندگی بشر و بهترین مسیر زندگی برای انسان است.
وی با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت انس با خدا و تدبر در آیات قرآن است اضافه کرد: اگر انسان بخواهد به مدارج بالای عرفانی برسد، باید دستور و راهنمایی قرآن و رسولش را اجابت کند؛ چرا که در این صورت سعادت دنیوی و اخروی خود را تامین کرده است.
به گفته وی، اگر انسان تدبر کرده و در جستجوی سعادت دنیا و آخرت باشد، بی شک اسیر وسوسه های شیطان نمی شود.
نمانیده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه نظام اسلامی یک معروف بزرگ است افزود: تفاوت مومن و کافر در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: کسانی که منکرات را رواج دهند و مانع ترویج معروفات شوند منافق هستند زیرا هیچ فرد مومن و با تقوایی نمی تواند از کنار منکرات به راحتی عبور کند.
وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات زندگی انسان است اظهار کرد: کسانی که مرتکب گناه می شوند اگر تدبیر داشتند، هیچ وقت دچار گناه نمی شدند.
آیت الله حسینی شاهرودی لذت های شیرین دنیوی را بی ارزش خواند و افزود: هیچ لذت زودگذر دنیوی ارزش همیشه در عذاب و سختی بودن را ندارد زیرا شرایطی که در قیامت برای مجرمین و گناهکاران وجود دارد بسیار سخت تر و عذاب آورتر از عذاب های دنیوی است.
وی به نیمه شعبان مصادف با روز سربازان گمنام اشاره و اظهار کرد: از جانفشانی ها و فعالیت های امنیتی سربازان گمنام برای حراست و حفظ امنیت این آب و خاک تقدیر و تشکر می کنیم.
وی افزود: همه نیروهای مسلح در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) متحد هستند و در صدد ایجاد امنیت و آرامش برای کشور هستند.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: نیروهای اطلاعاتی با هوشیاری، نقشه ها و نیرنگ های دشمنان را کشف و خنثی کرده و با تامین امنیت کشور، مانع رسیدن دشمنان به اهداف پلیدشان می شوند.
مریوان در 135 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.