به گزارش خبرنگار ایرنا حامد جولایی روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات اسکی کردستان در سنندج افزود: طرحی جامع برای پیست اسکی بیجار تعریف شده است که به زودی اجرای آن آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه تا چندی پیش پیسک اسکی بیجار در اختیار راه و شهرسازی بود ادامه داد: با این وجود، اداره کل ورزش و جوانان کارهای خوبی در این پیست انجام داده است.
جولایی به کسب رتبه دوم کشوری اسکی بازان کردستانی در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: 50 ورزشکار سازمان یافته در بیجار مشغول به فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه نگاه ویژه ای به اسکی بیجار داریم اضافه کرد: تلاش می کنیم این پیست را از نظر سخت افزاری و دیگر تجهیرات مجهز کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان وجود سه پیست اسکی در استان را زمینه ساز موفقیت این ورزش در کردستان دانست و گفت: رئیس هیات اسکی کردستان نیز باید نگاهی استانی به این ورزش داشته باشد.
جولایی با بیان اینکه سهم بودجه کردستان از ورزش کشور سه میلیارد و 150 میلیون ریال است افزود: این میزان بودجه سهم 48 هیات ورزشی کردستان است که بسیار ناچیز است.
به گفته وی، هیات های ورزشی باید به دنبال جذب حامیان مالی باشند و متکی به اداره کل ورزش و جوانان استان نباشند.
مجمع انتخابات هیات اسکی کردستان برگزار شد و پس از رای گیری از 17 تن از اعضا، اسماعیل پورجعفری با کسب 9 رای به عنوان رئیس جدید هیات اسکی استان برگزیده شد.
هیات اسکی استان کردستان در چند دوره چهار ساله توسط مسعود شکرگزار اداره می شد که با توجه به بخشنامه جدید که بازنشستگان نمی توانند در رأس هیأت های ورزشی باشند به مسئولیت خود در اسکی استان پایان داد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.