به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون یاسمی روز یکشنبه در دومین جلسه کارگروه فرآورده های نفتی استان در سنندج افزود: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می پذیرد.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده های نفتی در تاسیسات انبارهای نفت منطقه اظهار کرد: هیچ گونه مشکلی تا اتمام دوره کشاورزی در سوخت رسانی به کشاورزان استان وجود ندارد.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه کردستان یکی از قطب های کشاورزی کشور بویژه در تامین گندم و محصولات باغی است گفت: برنامه ریزی و تعامل بسیار خوبی با سایر ادارات از جمله جهاد کشاورزی و امور آب منطقه ای برای تامین سوخت بخش کشاورزی و توزیع بموقع آن انجام شده است.
یاسمی با اشاره به تامین بیش از پنج میلیون لیتر سوخت چاه های آب کشاورزی استان افزود: هم اکنون 2 هزار و 12 حلقه چاه آب کشاورزی مجاز در استان وجود دارد و سوخت بخش کشاورزی توسط 443 فروشندگی در سطح روستاها به کشاورزان تحویل می‌شود.
هم اکنون 9 ناحیه، سه واحد تاسیسات انبار نفت، 440 فروشندگی روستایی، 66 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و بیش از 52 جایگاه CNG، سوخت مورد نیاز مردم استان را تأمین می کنند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.