به گزارش خبرنگار ایرنا حامد جولایی شامگاه شنبه در جشنواره نشاط و امید جوانان در سالن آزادی سنندج افزود: اعتبارات حوزه ورزش و جوانان استان کردستان در سال 92 حدود 170 میلیارد ریال بود که اکنون به 450 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.
وی اظهار کرد: در سال 92 تنها یک سازمان مردم نهاد مرتبط با اداره ورزش و جوانان در استان کردستان مجوز داشت که امروز این تعداد به 20 سازمان مردم نهاد رسیده است و در آینده به 50 سمن هم خواهد رسید.
جولایی ادامه داد: برای نخستین بار در این دولت از بانوان به ریاست هیات ورزشی و ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان انتخاب شد.
وی یادآور شد: استان کردستان در سال 92 در زمینه ورزشی در میان 13 استان در رده آخر قرار داشت که اکنون به رده های اول و دوم در منطقه خود رسیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: در این مدت 130 مسابقه کشوری در استان کردستان برگزار شده است و هزار و 940 نفر از جوانان استان به رده های اول تا سوم در مسابقات کشوری دست پیدا کرده اند.
وی ادامه داد: 625 نفر از جوانان استان کردستان در این دولت به اردوهای تیم ملی کشور دعوت شده اند و 116 نفر نیز در مسابقات بین المللی، جهانی و آسیایی شرکت کرده اند.
وی گفت: تعداد ورزشکارانی که به صورت سازمان دهی شده در استان به فعالیت می پردازند از 52 هزار نفر به 60 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش خوب عمل کرده است اظهار کرد: تمام پاداش قهرمانان در این دولت پرداخت شد.
در این جشنواره برنامه هایی همچون طنز و موسیقی، هه لپرکی و دف نوازی نیز برگزار شد.
6108/1904
**خبرنگار: امید بهمنی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.