به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی عصر جمعه در دیدار با مردم روستای نگل از توابع سنندج در محل مسجد جامع این روستا افزود: مردم باید با همه توان برای حفظ و صیانت از انقلاب در عرصه های مختلف از جمله انتخابات حضوری فعال داشته باشند تا این حضور مردم موجب بی اثر شدن دشمنی خصمانه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.
وی گفت: برای تقویت این امنیت که امروز در سایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی داریم باید همه در انتخابات شرکت کنیم.
زاهدی ادامه داد: همه ما موظف هستیم با انتخاب کاندیدای اصلح هم در انتخابات دوازدهیمن دوره ریاست جمهوری و هم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در تعیین سرنوشت خود و جامعه داشته باشیم.
استاندار کردستان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب که آرای مردم حق الناس است گفت: مردم استان اطمینان داشته باشند که از آرای آنها صیانت می شود و افراد اصلح با انتخاب مستقیم مردم برگزیده می شوند.
زاهدی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است و در حقیقت در این نظام همه ارکان بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند.
استاندار کردستان در این آیین دستورات لازم برای تسریع روند مرمت و نگهداری قرآن تاریخی نگل، تامین بهداشتی آب شرب روستا، توسعه کشاورزی و باغات، تسریع در رسیدگی و ساماندهی وضعیت راه های روستایی منطقه و راه مواصلاتی به روستا در محور سنندج به مریوان، تقویت شبکه تلفن همراه در روستای نگل را به دستگاه های اجرایی استان صادر کرد.
نگل روستایی در 65 کیلومتری سنندج و در مسیر جاده سنندج ـ مریوان، که به واسطه قرآن تاریخی خود سال ها است که توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کرده است.
استان کردستان با جمعیتی بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر، دارای 10 شهرستان، 29شهر، 31بخش، 86 دهستان و هزار و 697 روستای دارای سکنه است.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسین زاده/** امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.