فرماندار شهرستان قروه با اشاره به افتخار آفرینی معلمان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی گفت: معلمان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قروه با اشاره به افتخارآفرینی معلمان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی گفت: معلمان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

به گفته وی باید مردم، مسئولان و نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری بویژه هواداران، انتخابات را قدرت مردم و نظام بدانند و زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و شوق، با نشاط و سالم، با امنیت و گسترده را فراهم کنند.

کولانی ادامه داد: اخلاق انتخاباتی حکم می‏کند تمامی نامزدها و طرفدارانشان به قانون عمل کنند و به دستورات دستگاه‏ها و نهادهای قانونی اعم از اجرایی و نظارتی گردن نهند.

به گفته وی یکی از وظایف مجریان انتخابات، حفظ روحیه امید و نشاط جامعه و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

به گفته وی معلمان نقش بسیار مهمی در نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان برعهده دارند و از جایگاه والایی نزد خداوند برخوردار هستند.

کولانی با بیان اینکه هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت، ادامه داد: یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری، تربیت و آموزش صحیح جوانان آن می باشد.

وی افزود: بزرگترین افتخار برای قشر معلم همین بس که تمامی پیامبران و ائمه معصومین خود را معلم دانسته اند که نشان از شان و جایگاه معلم در اسلام است.

فرماندار قروه، معلم را برای خوشبختی جامعه ضروری برشمرد و گفت: اگر جامعه ای ارزش معلم را نداند هرگز روی سعادت و توسعه را به خود نخواهد دید، بنابراین باید در جهت بالا بردن جایگاه معلم در جامعه تلاش کرد.

وی افزود: جامعه معلمان باید به خود ببالد که در اسلام و نظام اسلامی منزلت بالایی دارند و تلاش کنند که جامعه را به سمت تعالی سوق دهند تا به اهداف مقدس خود برسند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.