به گزارش خبرنگار ایرنا، نظام مرادی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه و تلاشگر شهرستان مریوان افزود: معلمان دارای جایگاهی رفیع و ارزشمند در نظام تعلیم و تربیت هستند و در سند تحول بنیادین به این مهم توجه ویژه شده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: معلمان دارای فکر و اندیشه، اعتقاد و ایمان به کار خود، دارای علم و تخصص،اهل عمل و از همه مهمتر اخلاق مدار می توانند به اهداف سند تحول بنیادین کمک کنند.
وی گفت: به روز شدن و ارتقای سطح علمی و توانمندی معلمان یکی از نیازهای اساسی امروز دستگاه تعلیم و تربیت است چون عدم توجه به آن ما را در پاسخگویی به دانش آموزان با مشکل مواجه خواهد کرد.
وی به مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: با وجود کارهای بسیار خوبی که در سطح استان در راستای رفع مشکلات و تنگناها انجام شده است، هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد و این امر ناشی از عقب ماندگی ها و انباشت مشکلات و کمبودهای گذشته است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان همچنین با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همه فرهنگیان را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای فرا خواند.
هم اکنون حدود 25 هزار معلم در استان کردستان مشغول ارایه خدمات تحصیلی به بیش از 280 هزار دانش آموز در سه هزار و 700 مدرسه در قالب 14 هزار کلاس درس هستند.
12 تا 18 اردیبهشت با عنوان هفته معلم نامگذاری شده است.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.