به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسب هفته پاسدار و عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سنندج با اشاره به اینکه سهمیه اجرای برنامه های مختلف در کردستان 16 دهستان تعیین شده است افزود: سپاه بیت المقدس برای ارایه خدمات بیشتر انقلاب اسلامی در روستاهای استان این ظرفیت را سه برابر کرده است.
وی ادامه داد: تمامی طرح ها و برنامه های تدوین شده برای اجرای قرارگاه پیشرفت و آبادانی روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته با مشارکت سپاه، دولت و مردم پیش بینی شده است و برنامه های اجرایی آن در بخش های مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی، توانمندی روستاییان برای اشتغال های خرد، تعلیم و تربیت، اقتصاد و تامین زیرساخت های خدماتی انجام می شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه این برخی از برنامه های این طرح هم اکنون در استان آغاز شده است افزود: هدف سپاه از اجرای طرح های قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان علاوه بر محرومیت زدایی، جذب مشارکت های مردم برای تحقق خواسته های آنها است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رجبی افزود: قرارگاه های پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کل کشور از امسال کار خود را شروع کرده و چشم انداز این قرارگاه در رسیدن به توسعه متوازن در تمامی نقاط مورد هدف 2 ساله در نظر گرفته شده است.
وی گفت: هسته‌ جهادی در روستاها تشکیل شده و با توجه به شناخت و توانایی روستاها تسهیلات اشتغال‌ زایی نیز به روستاییان پرداخت شده و با این شعار هر روستا یک محصول هر خانه-یک کارخانه، قرارگاه پیشرفت و آبادنی اهداف خود را دنبال می ‌کند.

** افزایش مشارکت در انتخابات لازمه تحقق خواسته های مردم و انقلاب است
سردار سرتیپ دوم پاسدار رجبی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران هم اکنون در حال سیاه نمایی دستاوردهای نظام در نقاط مختلف کشور هستند افزود: مردم باید برای جوابگویی به این توطئه ها مشارکت خود را در انتخابات سال 96 بالا ببرند.
وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات علاوه بر اینکه باعث افزایش امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی می شود بلکه با انتخاب برترین ها موجب تحقق خواسته های مردم و آرمان های انقلاب می شود.
وی افزود: مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات می توانند مسئولان و دولت را برای ارایه خدمات بیشتر دلگرم کنند.

** تمامی خدمات دولت و نظام به افزایش امنیت در کشور منجر می شود
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه خدمات انجام گرفته در کشور پس از انقلاب بی شمار است افزود: تمامی خدمات دولت و نهادهای مختلف انقلابی به افزایش امنیت بر می گردد و حمایت مردم از نظام برای تثبیت و حفظ امنیت موثر بوده است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رجبی گفت: کردستانی ها مردمانی هستند که هیچ وقت حمایت های خود را از نظام دریغ نکرده و تاکنون نیز با تحمل مشکلات انگیزه بیشتری برای تقویت امنیت توسط نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد کرده اند.
وی با اشاره به ناپایداری ها و ناامنی های منطقه، اظهار کرد: برخورداری از امنیت یک نعمت است که مردم کردستان نیز همپای ملت ایران قدردان آن هستند چراکه ایثار خود آنان عاملی برای ایجاد این امنیت است.
فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: مهم ‌ترین وظیفه سپاه برقراری، تثبیت، حفاظت و توسعه امنیت در تمامی نقاط کشور است و برای این هدف تمامی اقدامات را در داخل کشور، مرز و در شعاع قابل قبولی در خارج از مرز کنترل می کنند و با تمامی نهادها و مردم همکاری تنگاتنگی دارند.
سردار سرتیپ دوم رجبی با اشاره به اینکه برای قدردانی از حمایت های مردم خدمات بیشماری توسط نهادهای انقلابی و دولتی از گذشته تا کنون انجام شده است افزود: سپاه کردستان با استفاده از توامندی های استان به دنبال بکارگیری تجربه نمایندگان فعلی و ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی برای تدوین چشم انداز 20 ساله است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رجبی افزود: تمامی مسئولان و نهادها باید برای توسعه استان چاره ای بیندیشند تا مشکلات توسعه ای در کردستان مرتفع شود.
استان کردستان با جمعیتی بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر، دارای 10 شهرستان، 29شهر، 31بخش، 86 دهستان و هزار و 697 روستای دارای سکنه است.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسین زاده /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.