همزمان با هفته معلم، یک باب واحد آموزشی با حضور مسئولان در روستای کوخ شیخ الاسلام بانه کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا، یک واحد آموزشی در روستای کوخ "شیخ الاسلام" شهرستان بانه با حضور مهندس بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه، رئیس امور شعب بانک ملی استان کردستان، مدیرکل نوسازی کردستان و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز این استان در روستای کوخ شیخ الاسلام بانه کلنگ‌زنی شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در مراسم کلنگ زنی این واحد آموزشی اظهار داشت: این مدرسه در زمینی بالغ بر 1700 متر مربع با مشارکت بانک ملی احداث خواهد شد.

وی افزود: برای اتمام این پروژه 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که اعتبار آن بصورت مشارکتی با همکاری بانک ملی و کمیته برنامه ریزی شهرستان بانه تامین خواهد شد.

خضری خاطرنشان کرد: سهم مشارکت بانک ملی در این پروژه 1 میلیارد و 500 میلیون ریال است و بقیه اعتبار مورد نیاز احداث این واحد آموزشی از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بانه تامین خواهد شد.

وی روستای کوخ شیخ الاسلام را از روستاهای مهاجر پذیر بانه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر روستای کوخ شیح الاسلام بانه 40 دانش آموز دارد که فضای آموزشی موجود در این روستا جوابگوی تحصیل این تعداد دانش آموز نیست.

وی ابراز امیدواری کرد که پروژه مذکور ظرف چند ماه آینده احداث و برای سال تحصیلی جدید در مهرماه سالجاری تحویل  اداره آموزش و پرورش بانه داده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.