حسن عسگری روز چهارشنبه در دیدار خود با جمعی از معلمان بسیجی به مناسبت روز معلم و شهادت آیت الله مطهری افزود: عرصه دفاع مقدس، عرصه ای بود که در کنار فعال نگهداشتن کلاس های درس، دوران طلایی مدیریت و دفاع از کشور بود.
او از توطئه دشمنان برای دور نگهداشتن نسل چهارم از مسایل سیاسی و انقلابی خبر داد و گفت: در این میان جامعه معلمی و فرهنگی در صف اول این مبارزه قرار دارد.
وی ادامه داد: در واقع به حکمت فرمایش امام راحل پی می بریم که اهمیت قلم علما از خون شهدا ارجح تر است.
وی با بیان اینکه آشنایی با دستاورد های انقلاب و چگونگی ادامه راه سخت انقلاب توسط نسل های بعدی از وظایف خطیر معلمی است افزود: فرهنگیان در عرصه مبارزه امروز نیز در خط مقدم قرار دارند و با تربیت و آموزش سالم و انقلابی انقلاب را بیمه کرده اند.
وی رشد علمی و فناوری همزمان با پیشرفت های جهان و حتی پیش گرفتن از رقبای علمی جهان را یکی دیگر از وظایف معلمان برشمرد و یادآور گردید: بسیج فرهنگیان و حلقه های صالحین، همراه و همگام آموزش و پرورش در میان دانش آموزان و معلمان حرکت می کند و پشتیبان خوبی برای حرکت علمی دانش آموزان خواهد بود.
عسکری به آگاهی بخشی نسبت به توطئه های دشمنان بعنوان یک برنامه طولانی مدت در آموزش و پرورش تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی منسجم تر برای استفاده از دوره های آموزشی هیات علمی رزمندگان شد.
فرمانده بسیج مقاومت بیجار از رشد قبولی دانش آموزان بیجاری در آزمون سراسری ابراز خرسندی کرد و افزود: هیات علمی رزمندگان در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و تقویت بنیه علمی شرکت کنندگان تلاش می کند.
آموزش و پرورش شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است. حدود یک هزار و 500 معلم و سایر پرسنل و حدود 120هزار نفر دانش آموز دارد.
**خبرنگار: سید باقر سبحانی
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.