به گزارش ایرنا وی روز سه شنبه در شهرستان قروه در جمع شماری از طرفداران خود افزود: بسیاری از مردم عزیز ما از فساد اداری رنج می برند لذا آمده ام تا با کمک تمام شما مردم ایران اسلامی اعم شیعه و سنی، جوان و پیر، فرهیختگان، اندیشمندان و اندیشه ورزان گرهی از زندگی مردم بگشایم.
وی خطاب به هوادارانش در مورد وضعیت ستادهایش گفت: ما از اول گفته ایم که پول نداریم ستاد راه اندازی کنیم شما هر کدام یک ستاد هستید و اگر مردم خودشان به هر طریق ممکن برای این خدمتگزار خود ستادی تشکیل دهند به ما کمک کرده اند چون هویت ما خدمتگزاری به مردم است.
وی اضافه کرد: اگر مردم احساس کنند با همین معرفی که در صدا و سیما و رسانه ها انجام شده به این نتیجه رسیده اند که به من رای دهند من خدمتگزار مردم خواهم بود.
حجت الاسلام رئیسی افزود: ما معتقدیم باید خارج از گروه بندی های سیاسی، گرایش های خاص و بدون مرزبندی و خط کشی کار کرد و همه اقوام کشور باید در کنار هم برای پیشرفت کشور کار و تلاش کنند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بنای ما در کشورداری استفاده از یک حزب، گروه، جناح و جریان خاص نیست بلکه اصل در تحقق خواسته خانواده شهدا، شهیدان، ایثارگران و مردم است.
وی در ادامه گفت: از شما مردان و زنان فرهیخته، طلاب، روحانیان، بازاریان و جوانان که در دروازه شهر قروه حضور پیدا کرده اید و ابراز محبت نموده اید تقدیر و تشکر می کنم.
رئیسی افزود: یقین دارم این ابراز محبت مربوط به شخص من به عنوان یک طلبه نیست بلکه مربوط به یک خدمتگزار نظام است و من این را به حساب خود نمی گذارم چون من هیچ هویتی جز خدمتگزاری برای مردم در خودم نمی بینم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: هویت بنده به عنوان هویت یک خادم است که در کسوت خادمی امام رضا(ع) در این سی و چند سال شکل گرفته است، هویت من مربوط به نظام و انقلاب است اگر بخواهم از خود تعریف کنم باید بگویم از مردم، با مردم و در مردم خواهم بود و تمام افتخارم این است که خدمتگزار آنان باشم.
رئیسی افزود: با کار و تلاش و ایثار شما در 30 و چند سال گذشته آشنا هستم و مرزداری شما را فراموش نمی کنم.
سخنرانی در سالن آزادی شهر سنندج، از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام رئیسی به استان کردستان است.
7345/1904/5132
**خبرنگار:سارا صالحی/ ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.