بیژن زندیه روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی کارگر در بیجار با بیان اینکه اقتصادی پویا و تولید کننده خواهد بود که کارگر و کارفرما هر دو باهم و در کنارهم موثر و همگام باشند و بتوانند در مقابل مشکلات اقتصادی پیروز گردند.
وی افزود: در روز جهانی کارگر نباید فقط به مشکلات جامعه کارگری پرداخت، بلکه کارفرمایان در مرحله اول و خط مقدم مبارزه با مشکلات اقتصادی هستند و در این شرایط سخت اقتصادی، یک نوع جهاد اقتصادی است که قابل تقدیر است.
او اظهار کرد: کارگران نقش برجسته و مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشته اند و این نقش مهم و اساسی را به درستی و دقیق به انجام رسانیده اند.
زندیه با اشاره به دوران پر افتخار مبازرات مردمی با حکومت طاغوت گفت: کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب و پیروزی در روزهای سرنگونی حکومت طاغوتی، با اعتصاب و همیاری با مردم، توانستند نقش بی بدلیلی را ایفا کنند.
او افزود: کارگران و کارفرمایان امروز با همت مضاعف و فداکاری موفق شدند چرخ عمران و آبادانی را در اوج تحریم های صنعتی و اقتصادی بچرخانند و از ایجاد خسارت های حاصل از خصومت های متعدد و تحریم های دشمنان به کشور جلوگیری نمایند.
وی اظهار کرد: روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی کارگران و کارفرمایان توانست در کمتر از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، رشد اقتصادی و عمرانی بی نظیری را در جهان به نمایش در آورد.
فرماندار شهرستان بیجار گفت: کارگران با وجود امنیت شغلی کم، هیچگاه در انجام کارهای محول شده کوتاهی نکرده و با جدیت به کار و تلاش پرداختند.
او با بیان برخی از مشکلات کارفرمایان اظهار کرد: قانون برای رفاه حال مردم وضع شده است و نباید وسیله ای برای فشار بیشتر بر مردم و بخصوص جامعه کارفرمایان و سرمایه گذاران بخش خصوصی باشد.
در سطح شهرستان بیجار 22 کارگاه درجه یک، 383 کارگاه درجه 2، تعداد 275 کارگاه درجه سه و 366 مشاغل خاص در حال فعالیت است.
خبرنگار: سید باقر سبحانی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
•برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
•@IRNASANANDAJ
•https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.