معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان، اسامی معلمان برتر سال 96 را در سطح استانی و شهرستانی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، طالب محمدی، در آستانه هفته معلم اسامی معلمان نمونه سال 96 را در سطح استانی و شهرستانی اعلام کرد . 

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری معلمان برتر در 12 محور انتخاب شده‌اند، گفت: بعد از ابلاغ دستورالعمل معلمان برتر به واحدهای اداری و آموزشی و اعلام داوطلبی توسط معلمان، در نهایت از بین افراد دارای شرایط، تعداد 187 نفر به عنوان معلم برتر شهرستانی و 12 نفر نیز به عنوان معلم برتر استانی انتخاب شدند . 

وی در ادامه به معرفی معلمان برتر استانی پرداخت و گفت: محمد فایق خالدی از ناحیه یک سنندج، محمد خسروی از سقز، افشین زندکریمی از ناحیه دو سنندج، سیده عفت خضرپور از شهرستان بیجار، نایب علی بختیاری از شهرستان قروه، ابراهیم مرادی و فتاح صالحی از شهرستان مریوان، فرزاد حمزه پور از شهرستان بانه، فرشید سیفی پور از شهرستان کامیاران، محمد رئوف مرادی از شهرستان دیواندره، برهان مرادی از شهرستان سرو آباد و فرشته محمدی از شهرستان دهگلان معلمان برتر استانی هستند . 

مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان کردستان هم چنین گفت: معلمان برتر استان در سال تحصیلی جاری در 12 محور شامل ایثارگر، پژوهشگر، پیشکسوت، جشنواره‌های علمی، غیر دولتی، فن آور و خلاق، قرآنی، قهرمان، ماهر و توانا، معلم یار، معلمان هنرمند و ویژه انتخاب و معرفی شده‌اند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.