مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهارداشت: دامپزشکی، دامپروری و در مجموع کشاورزی استان کردستان نقش تاثیرگذاری در پاگرفتن اقتصاد استان ایفا کرده است که برکات این تلاش‌ها کاملاً آشکار است.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم امان اللهی در نشست صمیمی با رئیس و معاونین سازمان جهاد کشاورزی افزود: صنعت و کشاورزی دو محور اصلی اقتصاد است که در استان کردستان باید با تعامل و همکاری این دستگاه ها می توان بیش از پیش به عنوان  محوراصلی اقتصاد پایدار در استان قرار گیرد.

وی افزود: جهاد کشاورزی امروز و جهاد سازندگی دیروز همان رسالت را دارد و همواره تلاش‌های این سازمان توسعه آبادانی بوده است. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهارداشت: دامپزشکی، دامپروری و در مجموع کشاورزی استان کردستان  نقش تاثیرگذاری در پاگرفتن اقتصاد استان ایفا کرده است که برکات این تلاش ها کاملاً آشکار است.

امان اللهی با تأکید بر اینکه همه تلاش صدا و سیما ارائه عملکرد دستگاها در قالب برنامه های مختلف است افزود: صدا و سیما یک سازمان فعال و پیشرو است که با اطلاع رسانی و اگاهی بخشی این باور را در مردم ایجاد کرده است که مطالبه گر باشند.

وی تاکید کرد: بخش کشاورزی به عنوان یک محور اصلی در همه برنامه ها و حتی سریال هایی که ساخته می شود گنجانیده شده است تا با معرفی ظرفیت و استعداد های این بخش اقدامی اساسی و ارزشمند در راستای ترویج کشاورزی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: الگو سازی و معرفی سبک زندگی اسلامی به عنوان یک گفتمان زمینه باور مردم را فراهم می کند و این ماموریت به عنوان یک اولویت می تواند زمینه باور مردم به حوزه های سیاسی و اجتماعی را فراهم سازد.

مدیرکل صداو سیمای مرکز کردستان یادآورشد: رسانه صدا و سیما در میان همه خانواده ها از جایگاه خوبی برخوردار است از این ظرفیت نباید غافل شد و به عنوان یک مهم باید در اولویت قرار داد. 

امان اللهی تصریح کرد:حضور کارشناسان مجرب در اجرا و برگزاری برنامه های کشاورزی می‌تواند اعتماد مردم به رسانه ملی را افزایش دهد و این مهم در اجرای همه برنامه هایی که در حوزه های مختلف تدوین شده است در نظر گرفته می شود.

به گفته وی ضرورت حرکت به سمت توسعه و آبادانی هرجامعه توجه به نیازها و اولویت ها است که یقیناً کشاورزی به عنوان یک ضرورت در اولویت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.