طالب محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری معلمان برتر در 12 محور انتخاب شده اند افزود: بعد از ابلاغ دستورالعمل معلمان برتر به واحدهای اداری و آموزشی و اعلام داوطلبی توسط معلمان، در نهایت از بین افراد دارای شرایط، تعداد 187 نفر به عنوان معلم برتر شهرستانی و 12 نفر نیز به عنوان معلم برتر استانی انتخاب شدند.
وی اظهار کرد: معلمان برتر استانی سال جاری در محورهایی شامل ایثارگر، پژوهشگر، پیشکسوت، جشنواره های علمی، غیر دولتی، فن آور و خلاق، قرآنی، قهرمان، ماهر و توانا، معلم یار، معلمان هنرمند و ویژه انتخاب و معرفی شده اند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان محمد فایق خالدی از ناحیه یک سنندج، محمد خسروی از سقز، افشین زند کریمی از ناحیه 2 سنندج و سیده عفت خضر پور از شهرستان بیجار را از جمله معلمان برتر استانی در سال جاری عنوان کرد.
وی افزود: نایب علی بختیاری از شهرستان قروه، ابراهیم مرادی و فتاح صالحی از شهرستان مریوان، فرزاد حمزه پور از شهرستان بانه و فرشید سیفی پور از شهرستان کامیاران از دیگر معلمان برتر استان در سال جاری هستند.
محمدی اظهار کرد: همچنین محمد رئوف مرادی از شهرستان دیواندره، برهان مرادی از شهرستان سروآباد و فرشته محمدی از شهرستان دهگلان از دیگر معلمان برتر استان هستند.
12تا 18 اردیبهشت سال جاری با عنوان هفته معلم نامگذاری شده است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/ انتشار دهنده: مسعود احمدی
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
• @IRNASANANDAJ
• https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.