مدرس دانشگاه فرهنگیان در کردستان با تاکید بر خودباوری زنان و لزوم آگاهی آنان در جامعه اظهار داشت: توسعه در جامعه‌ای که زنان حضور فعال و تاثیرگذار نداشته باشند، امکان پذیر نیست.

 به گزارش ایلنا، فرانک قدسی با بیان اینکه از منظر قرآن کریم زنان در جایگاه والایی قرار دارند، افزود: زنان از نظر احکام و شریعت با مردان برابرند و تمایز نقش‌ها نباید مانع برقراری عدالت شود.

وی مشارکت مردم در انتخابات را حائز اهمیت دانست و گفت: مشارکت یعنی با حضور آگاهانه و هدفمند در تمام عرصه ها که با ایفای نقش همراه است.

وی با تاکید بر خودباوری زنان و لزوم آگاهی آنان در جامعه اظهار داشت: توسعه در جامعه‌ای که زنان حضور فعال و تاثیرگذار نداشته باشند، امکان پذیر نیست لذا با خود باوری و اعتماد به خود باید اندیشه های قدیمی را کنار گذاشت و در راستای رفع موانع از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

قدسی ابراز داشت: جهت رسیدن به آهنگ رشد و توسعه باید همگام با مردان گام برداشت چرا که با همراهی یکدیگر کارها بهتر پیش خواهد رفت.

این مدرس دانشگاه با تاکید بر لزوم حضور زنان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، گفت: ظرفیت مهم برای توانمندسازی و حضور فعال زنان در جامعه احزاب هستند که زنان با حضور در نشست‌ها و تبادل نظر و ارتقای آگاهی سیاسی از طریق احزاب اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.