به گزارش خبرنگار ایرنا منوچهر فخری روز دوشنبه در آیین تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری سنندج به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز افزود: تلاش ها و رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس موجب شد که مردم ایران نسبت به کردستان دیدگاه مثبت و تحسین برانگیزی داشته باشند.
وی اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی فرصت مناسبی بود تا جوانان ایران اسلامی غیرت، ازخودگذشتگی و جوانمردی خود را به تمام جهانیان ثابت کنند.
شهردار سنندج ادامه داد: جانفشانی و رشادتهای شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دقاع مقدس موجب شد که اکنون کشور ما از نعمت ارزشمند امنیت و آسایش برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه جانباز یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند تاکید کرد: جوانان ما باید جانبازان را به عنوان نماد صبر، استقامت و رشادت الگوی خود قرار دهند.
فخری ادامه داد: در این برهه زمانی تمامی آحاد جامعه وطیفه ای خطیر در راستای دفاع و صیانت از آرمان های انقلاب بر عهده دارند و در این میان، جانبازان به عنوان قهرمان واقعی نقش بسزایی در جهت هدایت جوانان برعهده دارند.
وی اظهار کرد: خوشحالیم که در بدنه شهرداری جمعی از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران فعالیت می کنند و بدون شک حضور افراد ارزشی در دستگاه خدمات رسانی همچون شهرداری می تواند در روند خدمات رسانی شایسته به شهروندان تاثیر گذار باشد.
شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مضاعف بتوانیم در راستای توسعه و آبادانی سطح شهر گام های اساسی برداشته و رهروان خوبی برای تمامی افرادی باشیم که در راستای برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان خود گذشتند.
استان کردستان پنج هزار و 400 شهید، 9 هزار و 500 آزاده و 840 آزاده سرافزار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
**گاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.