حجت الاسلام ابوالفتحی شامگاه یکشنبه در جشن ولادت حضرت امام حسین(ع) در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) بیجار به تشریح وقایع زمان ولادت و جایگاه رفیع حضرت امام حسین (ع) نزد خداوند متعال و حضرت رسول مکرم اسلام (ص) پرداخت.
وی از هدف های منشوری دشمنان اسلام برای جدایی مردم از انقلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: تا راه و مرام حضرت ابا عبدالله در این انقلاب ساری و جاری باشد، انقلاب به راه موفقیت آمیز خود همچون جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.
این مبلغ دینی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان بی حیثیت کردن انقلاب و تهی کردن آن از درون است اظهار کرد: به اعتراف خود دشمنان تا زمانیکه مرام و آئین حضرت امام حسین(ع) در این نظام مورد توجه باشد، هرگز موفق نخواهند شد.
رئیس دفتر عقیدتی بسیج بیجار به موضوع انتخابات و برنامه براندازی دشمنان از این طریق اشاره کرد و گفت: هدف دوم دشمن مشروعیت زدایی از نظام اسلامی است و تا زمانیکه مردم حسب وظیفه دینی و به نیت قرب الهی پای صندوق های رای پر شور حاضر باشند، نظام اسلامی مستحکم تر خواهد شد.
حجت الاسلام ابوالفتحی خاطر نشان کرد: برخی که از نظر ایمان ضعیف هستند و شناخت کمی از مردم دارند، عزمت مندی را در همراهی با آمریکا می دانند.
وی افزود: این نگاه در سال های مبارزه قبل از انقلاب و ایام پیروزی کاملا امتحان خود را پس داده و هیچ رستگاری بجز وابستگی ببار نخواهد آورد.
او حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را در گرو داشتن روحیه انقلابی بر شمرد و خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال نفوذ است و لازم است مدیران بسیار دقت و تلاش کنند تا راه های نفوذ را مسدود کنند.
او همچنین از مردم خواست با بصیرت و به نیت قرب الهی و شکست کید دشمنان حریم مطهر، در انتخابات شرکت کنند.
رئیس دفتر عقیدتی بسیج بیجار، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را مایه تفکر و تعقل دانست.
این آئین با حضور مردم، جمعی از هیات های مساجد و مدیران امور فرهنگی و هنری بیجار برگزار شد.
7350/6108
**خبرنگار: سید باقر سبحانی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.