به گزارش ایرنا، سرهنگ حمزه فلاح روز یکشنبه در همایش روز کار و کارگر در قروه افزود: تقدیر از جامعه کارگری تجلیل از تولید،اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصاد ملی است.
به گفته وی در اسلام با توجه به اینکه کارگر ستون فقرات جامعه اسلامی تاکیدات زیادی به کار و کارگر شده است و از کارگران به عنوان شهیدان زنده نام می برند.
وی اضافه کرد: مدیران،مجریان و قانون گذاران باید رفاه، آسایش و امید در جامعه کارگری زنده نگه دارند چرا که جامعه کارگری در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشتند که در این راه 14 هزار شهید تقدیم اسلام کردند.
سرهنگ فلاح با اشاره به اینکه دشمنان در اوایل انقلاب از طریق جنگ تحمیلی و امروزه نیز از طریق تحریم اقتصادی می خواهند نظام جمهوری اسلامی را تهدید کنند افزود: قشر کارگر همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس با کار و تلاش خستگی ناپذیر در خط مقدم قرار دارند تا دشمن را ناامید کنند.
وی اضافه کرد: رمز موفقیت در صحنه اقتصادی،تولید و اشتغال داشتن روحیه ای جهادی همانند دوران دفاع مقدس است چرا که روحیه سازمانی و اداری مانع این اقدامات می شود.
وی تلاش دشمنان را در ناامید کردن ملت ایران از طریق فشار اقتصادی ناجوانمردانه دانست و گفت: در جهت توسعه اقتصادی کشور باید با روحیه ایثار، شهامت و جهادی وارد این عرصه شد.
سرهنگ فلاح با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از ابعاد نیروی انسانی،متخصصان و منابع غنی از قبیل نفت، معدن، گاز نیازی به کمک کشورهای غربی و اروپایی ندارد گفت: با خودباوری ،استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و مشخص کردن اولویت های اقتصادی توسط نیروهای کارامد می توان اشتغال و بازده اقتصادی را فراهم کرد.
وی افزود:سپاه در کنار دولت و مردم این آمادگی دارد در راستای پیشرفت و آبادانی، اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در کنار مسئولان باشد تا شاهد ریشه کنی بیکاری در سطح استان باشد و در این زمینه با وحدت عمل و استفاده از عرصه های دانش بنیان و علم وارد این صحنه شده است.
نخستین روز ماه مه برابر با 12 اردیبهشت روزجهانی کار و کارگر نامگذاری شده است.
3020/7345
**خبرنگار:سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.