فرماندار کامیاران به نقش رسانه‌ها به‌عنوان حامیان مردم اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید به عنوان بازوان توانمند جامعه مردم را در خلق حماسه باشکوه کمک، همراهی و پشتیبانی ‌کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود روحانی افزود: تمامی مسئولان امر انتخابات به عنوان مجریان قانون موظف به رعایت اصل بی طرفی و عدالت هستند.

به گفته وی از مردادماه سال گذشته تمهیدات لازم جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.

روحانی با اشاره به اینکه روش‌های نوین برای اجرای دمکراسی در هر کشور برگزاری انتخابات است، اظهار داشت: برای اجرای هرچه بهتر این دمکراسی و ایجاد اعتماد در مردم نسبت به بدون نقص برگزار شدن انتخابات برگزاری چنین جلسه های آموزشی برای مسئولان برگزاری انتخابات لازم و ضروری است.

فرماندار کامیاران با بیان اینکه تاکنون کارها و برنامه در این شهرستان به‌ صورت مطلوب پیش رفته است، اضافه کرد: این روند با همفکری اعضا ادامه پیدا خواهد کرد و این تلاش‌ها می‌تواند به برگزاری باشکوه انتخابات در 29 اردیبهشت‌ ماه منجر شود.

فرماندار کامیاران گفت: دست اندرکاران انتخابات بدون در نظر گرفتن هیچ جناح و گروهی باید تمامی تلاش خود را در راه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای به کار گیرند.

روحانی خاطر نشان کرد: هرچه مشارکت بیشتر باشد علاوه بر انسجام نظام باعث می شود که دنیا متوجه پایبندی عمیق مردم ایران به حفظ و پیشبرد انقلاب اسلامی شوند.

وی به نقش رسانه‌ها به‌عنوان حامیان مردم اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید به عنوان بازوان توانمند جامعه مردم را در خلق حماسه باشکوه کمک، همراهی و پشتیبانی ‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.