به گزارش ایرنا، مسعود روحانی روز شنبه در جلسه آموزش عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کامیاران افزود: تمامی مسئولان امر انتخابات به عنوان مجریان قانون موظف به رعایت اصل بی طرفی و عدالت هستند.
به گفته او از مرداد ماه سال گذشته تمهیدات لازم جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمبن دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه روشهای نوین برای اجرای دمکراسی در هر کشور برگزار انتخابات است اظهار کرد: برای اجرای هرچه بهتر این دمکراسی و ایجاد اعتماد در مردم نسبت به بدون نقص برگزار شدن انتخابات برگزاری چنین جلسه های آموزشی برای مسئولان برگزاری انتخابات لازم و ضروری است.
فرماندار کامیاران با بیان اینکه تاکنون کارها و برنامه در این شهرستان به‌ صورت مطلوب پیش رفته است اضافه کرد: این روند با همفکری اعضا ادامه پیدا خواهد کرد و این تلاش‌ها میتواند به برگزاری باشکوه انتخابات در 29 اردیبهشت‌ ماه منجر شود.
روحانی گفت: هرچه مشارکت بیشتر باشد علاوه بر انسجام نظام باعث می شود که دنیا متوجه پایبندی عمیق مردم ایران به حفظ و پیشبرد انقلاب اسلامی شوند.
وی به نقش رسانه‌ها به‌عنوان حامیان مردم اشاره کرد و افزود: رسانه‌های باید به عنوان بازوان توانمند جامعه مردم را در خلق حماسه باشکوه کمک، همراهی و پشتیبانی ‌کنند.
در این جلسه آموزش و موارد لازم برای اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان کامیاران بیان و توضیح داده شد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
7349/ 3020
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.