به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس ستاد مرکزی انتخابات سید مصطفی میرسلیم در این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ستاد به طور رسمی از امروز کار خود را در استان کردستان آغاز می کند.
جلیل مهدی عراقی با بیان اینکه این ستاد در همه شهرهای استان دفتر دارد افزود: ابلاغیه مسئولان ستادها به فرمانداری های مربوط در شهرستان های استان، اعلام شده و از فردا یکشنبه به طور رسمی کارشان را آغاز خواهند کرد.
مهدی عراقی ادامه داد: برنامه ریزی لازم صورت گرفته که سید مصطفی میرسلیم یا یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی آخر هفته جاری به کردستان سفر کند.
وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی، حامی اصلی سیدمصطفی میرسلیم است اضافه کرد: این حزب متعهد به وحدت است و این مهم از استان های کشور به ویژه کردستان باید آغاز شود.
رئیس ستاد مرکزی انتخابات سیدمصطفی میرسلیم در استان کردستان گفت: معتقدیم که با توجه به توانایی های بالقوه ای که از نظر منابع طبیعی، انسانی، کشاورزی و صنعتی در کردستان وجود دارد، می توان با برنامه ریزی درست برای توسعه این استان گام برداشت.
مهدی عراقی افزود: یکی از سیاست های کاندیدای مورد حمایت ما در صورت پیروزی، بکارگیری نیروهای اهل سنت و بومی در پست های مدیریتی کشوری است.
به گفته وی، باید نیروهای بومی را خارج از استان تربیت و بعد از کسب تجربه، از آنان برای پست های مدیریتی در سطح محلی استفاده کرد.
مهدی عراقی در ادامه سید مصطفی میرسلیم را کاندیدای مستقل از جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) عنوان کرد و گفت: با این وجود، وی از جمنا حمایت کرده و احترام خاصی برای آن قائل است.
وی به حمایت سه تن از مراجع تقلید از حزب موتلفه اسلامی و کاندیدای این حزب اشاره و اظهار کرد: کاندیدای مورد حمایت ما برنامه های خاص خود را دارد و به نفع هیچ کاندیدایی انصراف نخواهد داد.
مهدی عراقی افزود: این سیاست تا زمانی ادامه خواهد داشت که علمای حامی سید مصطفی میرسلیم ماندن وی در جریان انتخابات را جایز بدانند؛ چرا که در صورت حکم ایشان مبنی بر به مصلحت نبودن ادامه رقابت، وی از کاندیداتوری به نفع کاندیدایی دیگر انصراف خواهد داد.
وی در ادامه از تلاش های دولت یازدهم در راستای خدمت به مردم تقدیر و اظهار کرد: با این وجود، کاستی ها و مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد و اشتغال زایی لازم صورت نگرفته است.
رئیس ستاد مرکزی انتخابات سیدمصطفی میرسلیم با بیان اینکه تاکنون هیچ دولت حزبی سرکار نبوده است ادامه داد: در صورت روی کار آمدن دولت های حزبی، شاهد چنین کم کاری هایی در کشور نخواهیم بود چرا که حزب حامی دولت ناچار به پاسخگویی است.
مهدی عراقی به ریشه دار بودن حزب موتلفه اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم مجوز احزاب برای شرکت در امور اقتصادی، این حزب در کارهای اقتصادی دخالت نداشته ولی در صورت پیروزی نامزد مورد حمایت، در راستای سرمایه گذاری بیشتر در ایران و حل مشکلات معیشتی مردم، به ویژه در کردستان گام برخواهیم داشت.
حزب موتلفه اسلامی در سال 1341 تشکیل شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
7355/1904 / 1876
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.