مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهگلان گفت: در سال قبل چهار هزار و ۲۰۰ متر عملیات اصلاح شبکه فاضلاب اجرا شد.

به گزارش ایلنا، جبار کلوندی با بیان این مطلب افزود: در سال گذشته عملیات حفر چاه عمیق شماره ۴ آب شرب شهر دهگلان (رزرو) با عمق ۱۸۳ متر و لوله گذاری با لوله جدار فولادی ۱۶ اینچ و دبی بیش از ۳۵ لیتر برثانیه به اتمام رسید و آماده تجهیز و بهره برداری است.

وی افزود: همچنین حفر چاه عمیق شماره ۵ آب شرب شهر دهگلان (رزرو) با عمق ۱۶۲متر و لوله گذاری با لوله جدار فولادی ۱۶ اینچ با ضخامت ۸ میلی متر هم انجام شد و آماده تجهیز و بهره برداری است.

مدیر امور آبفا دهگلان، تجهیز، اتصال و آماده به کار کردن چاه مربوط به شهرداری واقع در پارک لاله شهر دهگلان با دبی بیش از ۲۰ لیتر برثانیه به شبکه اصلی و استفاده از چاه مذکور در مواقع بحران ( اجرا در راستای پدافندغیرعامل ) را هم از دیگر اقدامات مهم این مجموعه در سال ۹۵ ذکر کرد.

کلوندی، اجرای خطوط انتقال مربوط به منبع ۱۱۵۰ مترمکعبی شهر دهگلان به طول بیش از ۸۰۰ متر و لوله گذاری در سایزهای ۳۵۰ و ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیمتر پلی اتیلن را از دیگر فعالیت‌های این امور عنوان کرد و گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت و با راه انداری مخزن ذخیره مذکور، موجبات ارتقاء کیفی آب تولیدی و جلوگیری از نوسانات آب به دلیل حذف تزریق مستقیم و پایداری آب به شبکه را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حفاری چاه جایگزین شماره ۲ بلبان آباد با عمق ۴۸ متر و لوله گذاری با لوله U.P.V.C انجام شده و آماده بهره برداری است.

مدیر امور آبفا دهگلان با یادآوری آغاز عملیات اجرایی فاز یک تصفیه خانه فاضلاب در سال ۹۵ و با حضور معاون امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان دهگلان و معاون مهندسی و توسعه شرکت آغاز شد، افزود: این پروژه با برآورد بیش از شش میلیارد تومان در حال اجراست.

کلوندی گفت: اصلاح شبکه فاضلاب در سطح شهر دهگلان در سال ۹۵ به طول ۴۲۰۰ متر در سایزهای ۴۰۰ و ۳۱۵ و ۲۵۰ میلیمتر و احداث ۹۵ باب منهول فاضلاب و استانداردسازی بیش از ۳۰۰ فقره انشعاب از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در سال قبل بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.