چهره سرشناس و فعال سیاسی و مدنی استان کردستان گفت: معتقدم فعالیت‌های مدنی واجتماعی، آزادی و استقلال زنان در این دولت قابل قیاس با هیچ دولتی حتی ریاست جمهوری دوره اصلاحات نیست.

به گزارش ایلنا، فرخ‌لقا معتمد‌وزیری از چهره‌های سرشناس و فعالان مدنی کردستان با بیان اینکه فعالیت زنان در بخش‌های مختلف اجتماعی مستمر و آزادانه بوده است، گفت: باید با آری گفتن دوباره به روحانی این مسیر تداوم یابد چرا که صدای زنان در دولت تدبیر و امید بلندتر از هر زمان دیگری بوده است.

 معتمد وزیری با بیان اینکه علی‌رغم همه تلاش‌ها، وضعیت زنان از لحاظ اشغال پست‌های مدیریتی به نسبت کشور جنگ‌زده ای چون افغانستان کمتر است.

وی ادامه داد: دولت روحانی باید جسورانه‌تر از هر زمان دیگری از زنان متخصص و توانمند در مدیریت کلان کشوری واستانی بهره بگیرد.

 وی گفت: اکنون در استانی چون سیستان و بلوچستان فرماندار زن وجود دارد اما در استان کردستان این خلاء پر نشده و مسئولان باید در این رابطه به صورت جدی در افکار خود تجدید نظر کنند.

 این فعال سیاسی و فعال امور زنان گفت: هم اکنون در کشور ۴۵ هزار زن خود اتکا وجود دارد که دولت باید برای رفاه و اشتغال آنان اقدامات موثری انجام دهد.

 معتمدوزیری ادامه داد: استان کردستان زنان توانمندی دارد که به محض اعتماد به آنان می‌توانند لیاقت و توانایی خود را بهتر از مردان نشان دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.