به گزارش ایرنا، شاهو حاجبی روز یکشنبه در این بازدید ضمن تشریح عملکرد دولت یازدهم در حوزه تامین زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه گذاران افزود: حضور فعال رسانه ها در اطلاع رسانی بی طرفانه عملکردهای دولت؛ موجب افزایش رغبت سرمایه گذاران در استان می شود.
به گفته وی، در چهارسال خدمت دولت تدبیر و امید، شهرک های صنتعی استان توانست رشد قابل توجهی در افزایش میزان سرمایه گذاری، رشد سرانه ها اراضی برای هر کردستانی، افزایش مساحت این شهرک ها و رشد زیرساخت های خدماتی را تجربه کند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان نیز در این آیین گفت: بازتاب خدمات انجام یافته تمامی نهادها از رسالت های مهم این خبرگزاری بوده و خبرنگاران این رسانه برای رسیدن به این هدف، سرعت در اطلاع رسانی و رعایت بی طرفی را سرلوحه خود قرار داده اند.
مسعود احمدی افزود: همچنین تعامل با تمامی نهادهای استان برای بازگویی خدمات انقلاب از دیگر رسالت های این مرکز است.
مشروع گفت و گوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با خبرنگاران ایرنا به زودی منتشر می شود.
از سال 92 تا کنون علاوه بر افزایش 1.8 متری سرانه اراضی برای هر کردستانی میزان سرمایه گذاری نیز حدود 8 برابر افزایش یافته است.
شرکت شهرک های صنعتی کردستان هم اکنون دارای 29 شهرک و ناحیه مصوب از سوی هیات وزیران است که از این تعداد 14 مورد فعال و در حال واگذاری است.
زمین مورد نیاز 6 مورد از مصوبه های شهرک های صنعتی از سال 92 به بعد تخصیص داده شده که در نهایت از 29 مورد مصوبه هیات وزیران 20 مورد آن عملیاتی شده است.
3034/1904
** خبرنگار: حسن حسین زاده/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.