به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان کردستان در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: ایران اسلامی در آستانه ی یک اتفاق بزرگ است و حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در این انتخابات نشان دهنده قدرت و اقتدار ملی و در حقیقت جلوه گر استقلال کشور است.
وی گفت: مشارکت در این کار در حقیقت مشارکت در تعیین سرنوشت کشور برای چهار سال آینده است و در زمینه جهانی هم این مشارکت بسیار مهم است که روابط ما را با دنیا تنظیم می کند و بیانگر میزان علاقمندی و پایبندی مردم به آرمان های اسلامی است.
رئیس کل دادگستری افزود: تشویق همگان به انتخابات نخستین وظیفه ی ما به عنوان مدیر است و ما به عنوان مدیران و آحاد جامعه وظیفه داریم که در این عرصه ی مهم و ارزشمند مشارکت کنیم. هر چه مشارکت و میزان آراء مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار نظام اسلامی هم بالا می رود.
گروسی افزود: ما باید در مردم ایجاد اعتماد بکنیم و از ارزش ها و قانون های انقلاب اسلامی کشور دفاع کنیم. دولت های مختلف در دوره های مختلف خدماتی ارزشمند را در نظام انجام دادند که همه ی این خدمات باید مثل یک فیلم در معرض دید مردم باشد و امید را در استان کردستان ایجاد کنیم.
وی گفت: مدیران، مجریان و ناظرین انتخابات افرادی بی طرف هستند و امین مردم و صندوق ها هستند و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی ما هم در استان برای پیشگیری از تخلف فعال است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 629755
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.