منوچهر فخری روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن 27 رجب، اظهار کرد: بعثت تنها راه رهایی و نجات انسان از جهالت بود و وحی که در روز 27 رجب به رسول اکرم (ص) نائل شد، به شرک، بت پرستی و خرافات پرستی پایان داد.
وی افزود: در سوره آل عمران هدف از بعثت پیامبر اکرم (ص) آموختن احکام شریعت به مردم عنوان شده است تا این احکام واسطه به فیض رساندن بندگان خدا باشد.
شهردار سنندج ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) و یاران با وفایش در دوران بعد از بعثت متحمل سختیها و مشقتهای فراوانی شدند تا پایه های اسلام را تحکیم بخشیده و مسلمانان را از ظلمت و تاریکی نجات دهند.
وی عنوان کرد: اکنون همه مسلمانان وظیفه بسیار سنگین و خطیری بر عهده دارند تا با همدلی و وفاق در کنار هم در راستای ترویج دین اسلام و دفاع از آرمانهایی که مد نظر اسلام است،حرکت کنیم.
فخری افزود: عیدهایی نظیرعید مبعث،عید فطر و دیگر عیدهای مسلمانان فرصت بسیار مناسبی است که در کنار برگزاری جشن وسرور بار دیگر پیمان اخوت، دوستی و درکنار هم بودن در جهت پایداری اسلام ببنیدیم.
وی تاکید کرد: مسلمانان باید بیش از هر زمانی آگاه باشند و با بصیرت و بینش کافی در مقابل دشمنان اسلام که با نام اسلام قصد ضربه زدن به دین مسلمانان را دارند ایستادگی کنیم.
شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد، دعا ونیاش تمامی مسلمانان در این ماههای پرفضیلت مقبول درگاه احدیت قرار گیرد.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.