عبدالله نصرتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام روز گذشته به مناسبت هفته زمین پاک با اعتبار 600 میلیون ریال برای انجام به پیمانکار تحویل داده شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در خصوص آلودگی های ناشی از پخش کاغذ و نایلون در اطراف سایت زباله شهری، حدود و مختصات ملکی اراضی واگذار شده به شهرداری توسط کارشناسان و نقشه برداران تعیین و به پیمانکار مربوطه اعلام شده است.
وی در ادامه به نبود اعتبارات عمرانی لازم و نبود منابع مالی و درآمدی پایدار برای شهرداری اشاره و اظهار کرد: این شهرداری با بهره گیری از منابع قطره چکان داخلی اقدام به انجام پروژه هایی مختلف در شهر کرده است.
شهردار کامیاران به خدمات انجام شده در بخش خدمات شهری اشاره کرد و گفت: روزانه بیش از 60 تن انواع زباله شهری توسط نیروهای خدمات شهری از درب منازل جمع آوری و به محل دفن زباله در سایت زباله شهری منتقل و به صورت روتینگ معابر اصلی شهر نظافت و جاروکشی می شود.
وی شیوه دفن و دپوی زباله در سلامت و بهداشت محیط را بسیار مهم دانست و افزود: در حال حاضر در شهر کامیاران عملیات تفکیک زباله انجام نمی شود و لازم است که با یک برنامه ریزی اصولی و صحیح فرهنگ تفکیک زباله از مبدا در بین شهروندان کامیارانی ایجاد و توسعه داده شود.
نصرتی از تعیین مکان برای تخلیه نخاله های ساختمانی در غرب شهر کامیاران خبر داد و اظهار کرد: شهرداری کامیاران با همکاری سایر نهادهای مربوطه اقدام به تعیین مکانی جهت تخلیه انواع نخاله های ساختمانی در حدود هفت کیلومتری شهر در مسیر غرب کرده است.
به گفته او شهروندان از این به بعد باید نخاله های ساختمانی خود را به این مکان منتقل و از تخلیه نخاله در حریم راهها و جاده های شهر خودداری کنند در غیر این صورت با متخافان برابر با قانون ومقررات برخورد خواهد شد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.