به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، محمد فلاحی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور مسئولان شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد، با انتقاد از قیمت بالای برخی اقلام اظهار داشت: قیمت مواد لبنی، پروتئینی و میوه در بانه نسبت به سایر شهرستان‌های استان کردستان بالا بوده و تنظیم قیمت بازار ضروری است.

وی با اشاره به مصوبات قبلی جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بانه گفت: به دلیل اجاره بهای بالای مغازه‌ها در سطح شهر تصمیم گرفته شد که در ورودی شهر بانه بازار روز و مراکزی احداث شود که خوشبختانه در حال حاضر این مغازه‌ها آماده شده و در مرحله ثبت‌نام از متقاضیان است.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به وجود میو‌ه‌فروشان دست‌فروش و ایجاد سد معبر توسط آنان در نقاط مختلف سطح شهر تصریح کرد: میو‌ه‌فروشان سیار سطح شهر بانه ساماندهی می‌شوند و همه آنها می‌توانند برای تحویل مغازه‌های ورودی شهر بانه ثبت‌نام کنند.

تخلف 33 صنوف مختلف در شهرستان بانه

در ادامه جلسه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بانه با اشاره به اقدامات انجام گرفته شده در راستای کنترل قیمت بازار در سطح شهرستان اظهار داشت: بازرسان این اداره در در طول یک‌ماه گذشته با اقدامات نظارتی و کنترلی در سطح شهرستان 33 پرونده تخلف صنوف مختلف را به اداره تعزیرات حکمومتی بانه ارجاع داده‌اند.

احمد رحمانی افزود: بیشترین تخلفات این 33 پرونده مربوط به کم‌فروشی، گران فروشی، تقلب و عدم درج قیمت روی محصولات بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625548
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.