به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این آیین گفت: هم اکنون بخش قابل توجهی از مدارس ما در سطح کشور و استان از استاندار لازم برخوردار نیست و باید تلاش های لازم در این راستا انجام شود.
رشید قربانی با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی از مدارس ما در شهرستان های سقز، بانه و مریوان دو شیفت هستند افزود: این انتظار وجود دارد که مدارس یک شیفت و استاندارد باشد و برای تحقق این مهم باید تعداد مدارس افزایش یابد.
وی با بیان اینکه برای احداث مدارس جدید و استاندارد نیازمند همراهی خیران هستیم اظهار کرد: در این راستا و با پیگیری های انجام شده قرار است موسسه صدر هاشمی در زمینه مدرسه سازی، سرمایه گذاری 600 تا 700 میلیاردریالی را در استان داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار امیدواری کرد، تا سال آینده زمینه های لازم برای حضور بیشتر خیرین مدرسه ساز کشور در استان فراهم شده و در این راستا گام های مهمی برداشته شود و دانش آموزان ما در مدارس دارای استاندارد لازم تحصیل کنند.
در ادامه این آیین از تعدادی از خیرین مدرسه ساز استان تجلیل شد. در سال تحصیلی جاری 275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه و 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.