فرماندار بیجار با تاکید بر آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده گفت: مجریان انتخابات امانتدار آراء مردم هستند و قطعا فقط بر اساس قانون عمل خواهند کرد .

به گزارش ایلنا، بیژن زندیه با اشاره به تعامل مناسب فعالان فضای مجازی با مسئولان در خصوص ایجاد شور و نشاط انتخاباتی افزود : خوشبختانه در این شهرستان اولویت شبکه های اجتماعی حضور پرشور مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به تعامل مناسب فعالان فضای مجازی با مسئولین در خصوص ایجاد شور و نشاط انتخاباتی گفت : خوشبختانه در این شهرستان اولویت شبکه های اجتماعی حضور پرشور مردم در انتخابات است.

وی با تاکید بر آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده گفت : مجریان انتخابات امانتدار آراء مردم هستند و قطعا فقط بر اساس قانون عمل خواهند کرد .

فرماندار بیجار گفت : سازوکارهایی برای نحوه تبلیغات کاندیداها در شهرستان در نظر گرفته شده است که استفاده عادلانه از مساجد جهت سخنرانی و ارائه برنامه ها برای تمامی کاندیداها و مشخص کردن اماکن و بیلبوردهای ویژه تبلیغات در نقاط‌مختلف شهر از جمله مواردی است که به تصویب رسیده است.

زندیه با تاکید بر اینکه ایجاد اشتیاق برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات و ایجاد فضایی سالم جهت برگزاری انتخاباتی سالم دو هدف اصلی مسئولین و مجریان انتخابات است اظهار داشت : مردم شهرستان بیجار همواره در تمامی انتخاباتها حضوری پررنگ و پرشور داشته اند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.