به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای کشور برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی از روز یکشنبه 27 فروردین در تهران آغاز شد.
پژمان سکونتی و هیمن میرزایی به عنوان ورزشکار و علیرضا غلامی در جایگاه مربی سه ورزشکار کردستانی هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.
سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای کشور از 27 فروردین تا 1 اردیبهشت در زورخانه آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
نفرات دعوت شده برای حضور در رقابت های بازی های کشورهای اسلامی (باکو 2017) در اردیبهشت ماه امسال آماده خواهند شد.

** دیدار شهرداری کامیاران و مقاومت تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید
شهرداری کامیاران در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور روز سه شنبه 29 فروردین خارج از خانه در مصاف با مقاومت تهران بدون گل به کار خود پایان داد.
در این مرحله تیم شهرداری کامیاران نماینده استان کردستان مهمان نماینده تهران بود که در پایان 90 دقیقه، 2 تیم به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند.
شهرداری کامیاران در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور روز شنبه 2 اردیبهشت، میزبان آبسکون آلومینیوم تهران خواهد بود.
تیم شهرداری کامیاران در گروه شمال قرار دارد و با تیم های مقاومت ساری، شهدای رزکان کرج، اتحاد ساری، خوشه طلایی ساوه، آبسکون آلومینیوم تهران، مقاومت تهران، چوکای تالش، ملی پوشان تبریز و صنعت ساری هم گروه است.
مختار آذرآباد، حامد رضاپور، حسین ابوالفتحی، بلال وکیلی، محمد قلوزی، جلیل نوربخش، مسلم فریدی، محمد خادمی، صابر محمدی، کیوان مارابی و سیوان رحیم پور در ترکیب تیم شهرداری کامیاران قرار دارند.
مسعود مرادی سرپرست، حمیدرضا امامی سرمربی و فریدون فاتحی و مهرداد بدرودیان نیز هر 2 به عنوان مربی این تیم را هدایت می کنند.

**دختران دوومیدانی کار کردستانی 2 نشان طلا و نقره رقابت های کشوری را بدست آوردند
مسابقات دوو میدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور روز سه شنبه 29 فروردین با مشخص شدن نفرات مدعی مواد مختلف پایان یافت.
در پایان، کژال رستمی بانوی دونده کردستانی با اقتدار در ماده 400 متر بامانع بر سکوی نخست قرار گرفت و نشان زرین طلا را بر گردن آویخت.
همچنین هدیه ساعدی دیگر بانوی ورزشکار کردستان در ماده هفتگانه مدال نقره این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.
در این رقابت ها، دختران نوجوان دوو میدانی کار از استان های سراسر کشور در رشته های 100، 200، 400، 800، 1500، 5000 پیاده روی، 2000 متر بامانع، 100 متر بامانع، 400 متر بامانع، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش با نیزه، هفتگانه و دوی رله سوییسی(امدادی 100، 200 ، 300 و 400 متر) با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در نتیجه تیمی، تهران الف بر سکوی اول ایستاد و خراسان رضوی و زنجان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
مسابقات دوو میدانی قهرمانی نوجوانان دختر کشور روزهای 28 و 29 فروردین در مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد و گلزار خالدیان به عنوان سرپرست و مربی، تیم کردستان را در این مسابقات همراهی کرد.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.